Expertises
Onze creatieve mediamakers hielpen al meer dan honderd missiegedreven organisaties om hun doelgroep online te bereiken. Ons geheim? Een slimme combinatie van een doeltreffende strategie en media-uitingen die raken.
Hoe werken we?
Zo versterken we jouw
online zichtbaarheid
Op basis van jarenlange ervaring als mediapartner voor missiegedreven organisaties hebben we een paar key elements ontwikkeld voor online zichtbaarheid. We noemen het de Living Image-formule: een integrale aanpak, waarmee missiegedreven organisaties daadwerkelijk impact kunnen maken.
Onze Living Image-formule bestaat uit de volgende drie kernelementen:
Synergie tussen je branding, marketing en communicatie
Je kan een sterk verhaal hebben, maar als niemand dat ziet dan heb je er eigenlijk niets aan. Of je kan je doelgroep goed bereiken, maar als je ze niet weet te binden begin je elke campagne weer van voor af aan. Daarom kijken we samen naar het totaalplaatje. We zorgen voor synergie tussen je branding, marketing en communicatie. Zo verbind je jouw doelgroep aan jouw missie en ga je impact maken.
Effectief en efficiënt werken
Wat we vaak zien is dat er hard wordt gewerkt zonder onderbouwde strategie. Of er ligt een heel sterk plan, maar het kan niet uitgevoerd worden omdat slagkracht en budget ontbreken. Samen met ons maak je een duurzaam plan, ontwerp je de juiste producten en weet je wie welke taken wanneer oppakt. Zo werk je efficiënt aan de doelstellingen van jouw organisatie.
De slimste volgende stap bepalen
Welke stappen kun je direct en gemakkelijk zetten? Waar wacht je misschien nog even mee? Welke kennis heb je zelf in huis en waar heb je hulp bij nodig? Je doelgroep online bereiken is maatwerk. Daarom heb je iemand nodig die met je meedenkt. Met onze ervaring en expertise helpen we jou je volgende stap te bepalen.
Pssst! 👀
Wil je meer leren over onze aanpak?
Een greep uit ons werk:
Eigentijdse communicatie voor de Oud-Katholieke Kerk
merkstrategie, communicatiebeheer
Een online generatie bereiken met een tijdloze boodschap
huisstijl, website, merkstrategie
Met hart en ziel: Het verhaal van Stichting Omega visueel verteld
merkstrategie, brandfilm
Een nieuw verhaal: de herpositionering van Navigators Nederland
merkstrategie, huisstijl, website
Wist je dat Move Community een initiatief is van
Living Image?
Move is het grootste online jongerenmerk dat jongeren inspireert in het geloof. Maandelijks bereikt Move meer dan 1 miljoen jongeren en we hebben meer dan 50.000 volgers.