Over ons
Tussen de zeeën van nieuws, media en de constante stroom van informatie: waar is er dan nog ruimte voor de verhalen van hoop? Wij vinden dat deze verhalen moeten worden gezien en gehoord. Maar hoe vallen deze verhalen op en krijgen ze de plek die ze verdienen? Onze mediawereld verandert namelijk met de week en daarom verdwijnen de verhalen die ons verbinden al snel naar de achtergrond. Maar, niet als het aan ons ligt.
Samen zetten we ons in om de online zichtbaarheid van missiegedreven organisaties te vergroten. Als mediapartner brengen we hun verhaal op een aansprekende, eigentijdse manier en zorgen we door onze verschillende expertises dat het de aandacht krijgt die het verdient.
Onze kernwaarden
Dit is ons DNA
Deze kernwaarden beschrijven wie we zijn, wat ons verbindt en hoe we met elkaar omgaan.
Ons verhaal
In den beginne…
Ons verhaal begint bij een veel groter, eeuwenoud verhaal wat ons allemaal overstijgt en inspireert: het verhaal van de eerste mens. In dit Bijbelse verhaal komt naar voren dat ieder mens gemaakt is als een beeld van God: Living Image. Het ultieme voorbeeld hiervan is Jezus. In zijn voetsporen zien we talloze mensen en organisaties: zij die kloven overbruggen, opstaan tegen onrecht of schoonheid uitlichten in chaos. Door al die mensen heen zien we de bron van liefde, God. In een wereld waar verhalen van macht, geld, angst of bezit vaak de boventoon voeren, is het onze missie om juist deze verhalen uit te lichten.
2014
Hoopvolle verhalen vertellen
Maar hoe doe je dat dan, een verhaal vertellen? We zijn ervan overtuigd dat een beeld meer zegt dan duizend woorden. Als vijf jonge mediamakers begonnen we dan ook met het maken van verschillende impactdocumentaires als Long Road Ahead, Face Down, en Arctic Light. We groeiden in het neerzetten van verhalen. We ontwikkelden steeds meer videoproducties voor organisaties: van een verkiezingscampagne van de ChristenUnie tot missiefilms voor NGO's als Dorcas of TearFund.
2018
Online zichtbaarheid
Organisaties vonden het vooral lastig om hun missie onder jongere generaties onder de aandacht te brengen. Daarom kwam onze focus steeds meer te liggen op online zichtbaarheid en jongeren. In lijn hiermee startten we ons eigen Instagram-platform, MOVE Community. We deelden verhalen, humor en inspiratie over het leven met God. Al snel bereikten we elke maand tienduizenden jonge mensen tussen de 18 en 35. Nu is dat al een miljoen (!) jongeren per maand. De ervaring en kennis die we via MOVE opdoen, gebruiken we voor de online zichtbaarheid van onze klanten.
2020
Zo maken we impact
We leerden steeds beter hoe we verhalen op een eigentijdse en aansprekende manier konden vertellen. Maar al snel beseften we: zelfs de mooiste video maakt geen impact als deze niet op de juiste manier wordt ingezet. Om de missie en verhalen van onze klanten écht zichtbaar te maken onder de doelgroep, was er meer nodig. Daarom hebben we Living Image versterkt met experts in strategie, branding en marketing. Zo combineren we creativiteit met een doordachte aanpak, waardoor onze video's niet alleen opvallen, maar ook het verschil maken.
nu
Let’s make your mission visible!
Inmiddels helpen we organisaties structureel om zich via hun unieke verhaal te verbinden met hun doelgroep. Of ze nu hart hebben voor mensen die moeten omgaan met verlies (Leven met Dood), opkomen voor mensen die geen stem hebben (Het Vergeten Kind) of een eeuwenoude boodschap onder jongeren onder de aandacht wil brengen (The Chosen). Wij willen dat ze zoveel mogelijk impact maken met hun waardevolle missie. Daarvoor halen we alles uit de kast: van een speciaal ontwikkeld strategisch traject tot innovatieve vormen om nieuwe doelgroepen te bereiken.
Ons team
Missiegedreven mediamakers
Wij zijn een team van professionele, innovatieve mediamakers en zijn gedreven om jouw missie onder de aandacht te brengen. Onze creatieve broedplaats vind je in het centrum van Utrecht, vlak bij het Centraal Station. Om ons heen hebben we een netwerk verzameld van freelance videomakers, marketeers en content creators. Meer weten?