Wijk vol Waarde: Het sociale domein kan ook anders!

Hoe help je mensen in langdurige bijstand om hun waarde te ontdekken en een bijdrage te leveren aan hun eigen omgeving? Dat is de vraag die Wijk vol Waarde drijft. In onze samenleving zien we een groeiende groep mensen die ‘aan de kant’ staat en niet doorstroomt naar de arbeidsmarkt. Dit leidt tot hogere zorgkosten en een concentratie van problemen in kwetsbare wijken. Wijk vol Waarde werkt mét deze mensen, ín deze wijken, en doorbreekt deze vicieuze cirkel.

Wat we hebben gedaan:

Merkstrategie

Huisstijl en website

De missie en impact van Wijk vol Waarde onder de aandacht

Als mediapartner hebben we geholpen om de bijzondere visie en aanpak van Wijk vol waarde breed uit te dragen. Het is belangrijk dat beleidsmakers, samenwerkingspartners en andere stakeholders begrijpen wat Wijk vol waarde kan betekenen. Hiervoor hebben we niet alleen het verhaal scherpgesteld, maar ook praktische middelen ontwikkeld om dit verhaal krachtig over te brengen.


Een sterk fundament voor communicatie: merkessentie, huisstijl en website

Om de boodschap van Wijk vol waarde goed over te brengen, hebben we allereerst een solide basis gelegd. Samen hebben we de merkessentie bepaald: wat is het verhaal van Wijk vol waarde, en hoe breng je dit krachtig en authentiek naar voren? Deze essentie diende als uitgangspunt voor het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl, een bijpassende website en andere communicatiemiddelen. Hiermee zorgen we dat elke communicatie-uiting consistent en herkenbaar is, van visuele identiteit tot tekst.

De impact van Wijk vol waarde in één oogopslag

Uniek aan Wijk vol waarde is de indrukwekkende impact ervan, die door meerdere onafhankelijke onderzoeksbureaus is aangetoond. Deze impact werd echter aangeleverd in dikke rapporten. Om deze waardevolle inzichten eenvoudiger en overtuigender te communiceren, hebben wij een praatplaat ontwikkeld. Hiermee word de impact in één oogopslag duidelijk!

De praatplaat is een krachtig instrument geworden voor gesprekken met stakeholders en partners. Het maakt niet alleen de essentie van Wijk vol waarde inzichtelijk, maar nodigt ook uit tot dialoog. Door de combinatie van tekst en beeld spreekt het aan en prikkelt het om samen verder te denken.

Dankbaar voor het prachtige eindresultaat en de weg daar naartoe. Anne heeft goed geluisterd naar wat we nodig hadden en was ook duidelijk in wat wel of niet mogelijk was. Dat maakte het tot een heel fijne samenwerking!

Rolinka Boot

Bestuur Wijk vol waarde

Dankbaar voor het prachtige eindresultaat en de weg daar naartoe. Anne heeft goed geluisterd naar wat we nodig hadden en was ook duidelijk in wat wel of niet mogelijk was. Dat maakte het tot een heel fijne samenwerking!

Rolinka Boot

Bestuur Wijk vol waarde

Boek een gratis adviesgesprek!

Onze mediastrategen denken graag met je mee.

Wij zijn net als jij missiegedreven

Adres

Mariahoek 17
3511 LG Utrecht
06 34 50 10 60
info@livingimage.nl

Volg ons:

Boek een gratis adviesgesprek!

Onze mediastrategen denken graag met je mee.

Wij zijn net als jij missiegedreven

Adres

Mariahoek 17
3511 LG Utrecht
06 34 50 10 60
info@livingimage.nl

Volg ons:

Boek een gratis adviesgesprek!

Onze mediastrategen denken graag met je mee.

Wij zijn net als jij missiegedreven

Adres

Mariahoek 17
3511 LG Utrecht
06 34 50 10 60
info@livingimage.nl

Volg ons: