Menu Sluiten

Hour of Power

Een online generatie bereiken met een tijdloze boodschap

Hoe bereik je jouw doelgroep in een veranderend medialandschap? Met opkomende streamingdiensten en online media laten jongere generaties traditionele televisie vaker links liggen. Een worsteling die ook Hour of Power, de kracht achter de televisiekerkdienst, niet ontging. Het antwoord lag in het ontwikkelen van een dynamische online contentstrategie.

🚀 Strategische sessie
✍️  Integrale contentstrategie
🎨 Huisstijl

Onze Brand Core aanpak

🚀 Framework

Sterke merken werken van binnen naar buiten. Voor een effectieve communicatie is het cruciaal om eerst te begrijpen wat je te bieden hebt en wat je boodschap is. Daarom starten we met een Brand Core sessie om het fundament te leggen. In een werksessie met Hour of Power hebben we samen het karakter en de kernwaarden van het merk scherp opgesteld. Met de resultaten uit deze strategische sessie, creëerden we het merkverhaal dat een diepgaand inzicht biedt in waar jouw merk voor staat, iets wat onmisbaar is voor een sterke strategie.

“In deze Brand Core sessie met Hour of Power was het mooi om te zien hoe sterk hun identiteit zichtbaar werd. Hour of Power is er voor de gewone mens. Voor hen geen moeilijke woorden of eindeloze overdenkingen. Hun kracht is de laagdrempeligheid waarop ze de boodschap brengen en daarmee is het evangelie voor iedereen bereikbaar.”

Anne van Tricht- van Veen
Eén van onze mediastrategen op dit project

Begrip in je
doelgroeps behoefte

💯 Integrale contentstrategie

Als missiegedreven organisaties willen we een duidelijke boodschap communiceren. Om te voorkomen dat hierbij de doelgroep uit het oog wordt verloren doken we voor Hour of Power in de wereld van hun doelgroep. We creëerden op basis van ons onderzoek concrete persona’s. Zo werd steeds duidelijker welke behoeften de doelgroep heeft en hoe Hour of Power daar beter op kan aansluiten. Bij de doelgroep van Hour of Power bleek de uitdaging te zitten in onderscheidend blijven.

 In een wereld waarin ze dagelijks worden overspoeld met informatie via allerlei kanalen, is de vraag: hoe kan Hour of Power deze doelgroep nog bereiken?

Strategie bepalen

💯 Framework

In de laatste sessie brengen we alles samen. Uitgerust met een helder merkverhaal en duidelijkheid over de behoeften van de doelgroep, ontwikkelen we een integrale contentstrategie. Daarbij houden we natuurlijk rekening met de wensen van elke organisatie!

We maakten voor Hour of Power op maat gemaakte communicatie-, marketing- en positioneringsstrategieën, samengevat in een Framework. Dit document bevat alle benodigdheden om succesvol van start te gaan. Van de merkidentiteit, de doelstellingen en een nieuwe huisstijl tot concrete templates voor online posts. De volgende stap? Het ontwikkelen van doeltreffende online content!

Inmiddels inspireert Hour of Power niet alleen via lineaire tv: online bereiken ze via hun kanalen talloze jongere kijkers met hun tijdloze, hoopvolle boodschap van liefde. Wij zien niets liever!

Ook een tijdloze contentstrategie nodig…

…of nieuwsgierig naar wat we nog meer hebben te bieden? Felix denkt graag met je mee, neem contact op en ontdek hoe wij jou kunnen helpen!

Mail Felix via felix@livingimage.nl,
of bel naar +31 6 34501060