Menu Sluiten

Start making your Brand!

Wist je dat: 

Een sterk design bouwen de eerste stap is om online meer mensen te bereiken?

77% van alle marketeers stelt dat branding essentieel is om online te groeien.

84% van de mensen onthoudt de naam van een merk die ze vaker tegenkomen op sociale media.

Kleuren en vormen bepalen welk gevoel mensen krijgen bij jouw merk en welke waarde ze aan jouw content hechten.

Potentiële volgers op Instagram primair kijken naar de samenhang van je laatste 9 posts.

Een sterke branding en opvallende huisstijl maakt op sociale media het verschil tussen een organisatie en een aantrekkelijk merk.

Wij helpen merken opvallen in dit digitale tijdperk. Dat is nodig om jezelf te kunnen blijven onderscheiden. Is het je wel eens opgevallen dat een online merk veel succesvoller is dan een organisatie?  

Wat maakt het verschil? Een sterke branding en een opvallende huisstijl! Wij maken van jouw organisatie een herkenbaar en eigentijds merk met een sterk concept. Dit concept moet zo lenig zijn dat het door te vertalen is naar verschillende doelgroepen en alle online en offline kanalen.  

Een concept dat blijft staan als een huis.    


PLAY

Klant: PLAY

Branding: Huisstijl en brand image

Play is een nieuw initiatief gericht op persoonlijke en professionele groei van young professionals. Om deze doelgroep te verbinden aan PLAY ontwikkelde Living Image vanuit de kernwaarden van PLAY een eigentijdse huisstijl en branding.  

Wat maakten we precies? 

  • Diverse logo opties op basis van grondig onderzoek naar organisatie en doelgroep.
  • Een opvallend kleuren palet, bijpassende fonts en fotografie/film richtlijnen.
  • Een Instagram-stijl.
  • Dit alles resulteerde in een huisstijlhandboek.
  • Vanuit het handboek werden een promotiefilm en een brochure gemaakt

[ARTWORK]

Living Image

Klant: In house

Branding: Branding en huisstijl 2020

Living Image groeide zo snel in 2019 en 2020 dat onze eigen website en branding hopeloos verouderd was. Vervelend want dat leidde ertoe dat onze klanten en relaties vaak een incompleet beeld hadden van Living Image. Hoog tijd voor verandering.

  • Nieuw logo gebaseerd op een lens flare. Goed passend bij de identiteit
  • Nieuw, fris kleurenpallet op basis van onze kernwaarden
  • Doorontwikkeling voor video, visitekaartjes en andere producten 

[ARTWORK]

MOVE

Klant: In house

Branding: Huisstijl

Scroll eens terug op de Instagram feed van MOVE, en je gaat het verschil zien tussen een merk zonder branding en een merk met branding. MOVE is herkenbaar, fris en aansprekend voor onze doelgroep. Dat had niet gekund zonder goede branding.

We maakten onder meer:

  • Nieuw logo
  • Vast kleurenpallet
  • Strakke, herkenbare keuzes in de inrichting van onze sociale media

[ARTWORK]


Heb je vragen?
Bel één van onze contactpersonen!

Henk-Jan van Maanen

06 38168421
henkjan@livingimage.nl

Felix Govers

06 34501060
felix@livingimage.nl